Shop Mobile More Submit  Join Login
NDK 2010 devMeet by Blue-Storm-Spirit NDK 2010 devMeet by Blue-Storm-Spirit
We had such a big group for the devMeet! It was amazing! It was fun to put faces to usernames~

Attendee list: [link]
(please say if you attended!)
Add a Comment:
 
:icondivineparamore:
DivineParamore Featured By Owner Sep 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lol there i am in the back X3

MWA HA HA HA HA XD
Reply
:icontaintedtamer:
TaintedTamer Featured By Owner Sep 18, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Featured HERE! :heart:
Reply
:iconwandataylor:
WandaTaylor Featured By Owner Sep 15, 2010   Digital Artist
O3o and YET i missed this Picture >.< Damn!
Reply
:iconadoreelricxox:
adoreelricxox Featured By Owner Sep 14, 2010  Hobbyist Traditional Artist
i was Adoreelricxox, but I wasn't in the shot due to the fact I had to leave for lunch, I am sooo sorry!
Reply
:iconrokayo-art:
Rokayo-art Featured By Owner Sep 14, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I missed it... the no sleep the night before got to me.
Reply
:iconsukesora18:
SukeSora18 Featured By Owner Sep 14, 2010  Student Traditional Artist
sorry my handwriting is bad! :D but i was there!! :D i was sora and i wore my inuyasha ears! oops... :P
little mistake: shadowroxas101 is supposed to be shadowroxas121. just thought id let you know! :D


THE PICTURE CAME OUT AWESOMELY!!!!
Reply
:iconackley-camaxtli:
ackley-camaxtli Featured By Owner Sep 13, 2010
Oh I missed the meet up >_<... oh well there is always another con
Reply
:iconrosesagae:
RoseSagae Featured By Owner Sep 13, 2010  Hobbyist Digital Artist
I was the Team Rocket Grunt in the middle-ish second row! That was fun - a definite must-do for next year!
Reply
:iconjugum:
Jugum Featured By Owner Sep 13, 2010  Hobbyist Traditional Artist
WOOOOOO I'm not in the picture but I was taken them photo >w< this was such a large gourp it was awesome, except for the mud... that wasnt very awesome ||3
Reply
:icondragonlover2000:
DragonLover2000 Featured By Owner Sep 13, 2010  Student General Artist
I'm the Butler sitting to the left of the blue dragon guy. :XD:
Reply
:iconterrasxheart:
TerrasXHeart Featured By Owner Sep 13, 2010
I was there! I was the shortest ed -_-
Reply
:iconstarmuttani:
Starmuttani Featured By Owner Sep 13, 2010
:B

Yeah, wow, we need a better spot to take pictures. xD Still, this was my first DA meet ever and I was pleasantly surprised at the amount of people who actually showed up! Thanks so much for posting this! :'D

And man, I am loving how my tail is all BMF. *insta fluff* You can't miss something like that! Mwahahahahahaha.... *flee*
Reply
:iconvartia:
vartia Featured By Owner Sep 13, 2010  Hobbyist Digital Artist
There I am in the front row :la:~
Fox McCloud is right behind me :>
That was an awesome meet up, didn't expect so many people!
Reply
:iconhiatitae:
Hiatitae Featured By Owner Sep 13, 2010  Hobbyist General Artist
GASP! I missed it DX
Reply
:iconblue-storm-spirit:
Blue-Storm-Spirit Featured By Owner Sep 13, 2010
We'll be around next year ^.^ (and be more organized lol)
Reply
:iconhiatitae:
Hiatitae Featured By Owner Sep 13, 2010  Hobbyist General Artist
Lol. Ask to get on the photoshoot schedual, maybe I'll pay attention to it next year XD
Reply
:iconblue-storm-spirit:
Blue-Storm-Spirit Featured By Owner Sep 13, 2010
It was up there this year
Reply
:iconhiatitae:
Hiatitae Featured By Owner Sep 13, 2010  Hobbyist General Artist
Then from now on I shall pay attention >.> and bring my Camera
Reply
:iconleap207:
Leap207 Featured By Owner Sep 13, 2010  Hobbyist General Artist
I'm Robin Sena from Witch Hunter Robin in the top row on the far left side. ^.^
It was fun to meet so many people from DA there!
Reply
:iconnyra350:
nyra350 Featured By Owner Sep 13, 2010  Student Digital Artist
Is that a knight from Monty Python on the left there? :lmao:
Reply
:iconblue-storm-spirit:
Blue-Storm-Spirit Featured By Owner Sep 13, 2010
no clue lol
Reply
:iconleap207:
Leap207 Featured By Owner Sep 13, 2010  Hobbyist General Artist
Actually that is a knight from the warhammer game. sgtknifeman is the cosplayer there and could probably tell you a little more. :)
Reply
:iconnyra350:
nyra350 Featured By Owner Sep 13, 2010  Student Digital Artist
Ahhh, okay thanks XD
Reply
:iconspiritofthwwolf:
SpiritofthwWolf Featured By Owner Sep 12, 2010  Hobbyist Digital Artist
Hey, a heads up, you got my name wrong... XP
It's exactly how it was on the sheet, with a "w" instead of an "e" in "the" (so, two, back to back w's, as you can probably see from my name anyway... :P ) It was a typo when I created the account, and since someone already had the correct spelling, I sort of stuck with it...
Reply
:iconspiritofthwwolf:
SpiritofthwWolf Featured By Owner Sep 12, 2010  Hobbyist Digital Artist
Oh, and also, just in case you or anyone else wonders, I was the Dark Mousy cosplayer.
Reply
:icontoonqueen:
ToonQueen Featured By Owner Sep 12, 2010  Hobbyist General Artist
Yay I'm already on the list. I'm the one kinda at the top center with the purple jacket ad black hat.
Reply
:iconcaninehybrid:
CanineHybrid Featured By Owner Sep 12, 2010  Professional General Artist
*Was the freak on the left with the German shepherd dog hat holding the big Lugia plush next to the freak with the blue and yellow dhole ears :3* :iconstarmuttani: Thanks for uploading the photo! Next year we need to find a better photoshoot spot; lighting is crazy |D
Reply
:iconblue-storm-spirit:
Blue-Storm-Spirit Featured By Owner Sep 12, 2010
pffft hahaha nice!

Yes we do! I'm thinking the fountains down the road but that may be a bit hard to find for some people. Maybe the grassy area to the right of the doors leading to registration?
Reply
:iconskaros444:
Skaros444 Featured By Owner Sep 12, 2010  Hobbyist
... and where security guards from another company won't come and arrest us for being on their property... heheh :XD:
Reply
:iconblue-storm-spirit:
Blue-Storm-Spirit Featured By Owner Sep 12, 2010
hahaha ya!
Reply
:iconedwardwolfie3:
Edwardwolfie3 Featured By Owner Sep 12, 2010
LAVI IS IN THE FRROROOONNNTTT!! HOORAY!!
*Legna03 PWNS ;DD
looked like alot of fun! D:
Reply
:icontaintedtamer:
TaintedTamer Featured By Owner Sep 12, 2010  Hobbyist Traditional Artist
FYI - I still think Edward should have stood in the front, lol.
Reply
:icontaintedtamer:
TaintedTamer Featured By Owner Sep 12, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Awesome, hahaha! <3 I was the Rin (Naruto) up there by *TheRoguez in her fox cosplay, haha. :D
Reply
:icondraga03:
Draga03 Featured By Owner Sep 12, 2010  Hobbyist General Artist
Was the Lavi up front with the hammer! ;)
Reply
:iconskaros444:
Skaros444 Featured By Owner Sep 12, 2010  Hobbyist
Woot! Nice Pic! Though me, as the blue dragon, was not looking in the right direction... <_<
Reply
:iconblue-storm-spirit:
Blue-Storm-Spirit Featured By Owner Sep 12, 2010
haha ah well! You were pretty hard to miss anyways ^.^
Reply
:iconrikugirl21:
RikuGirl21 Featured By Owner Sep 12, 2010  Student General Artist
Awesome!! I Was There!! ^^
(I Was The Xion With A Keyblade. ^^)
Reply
:iconnabikchan:
Nabikchan Featured By Owner Sep 12, 2010  Hobbyist General Artist
you either typoed or wrote it down wrong. =CanineHybrid
Reply
:iconcaninehybrid:
CanineHybrid Featured By Owner Sep 12, 2010  Professional General Artist
Thanks Ryan! XD
Reply
:iconpixiegirl2282:
PixieGirl2282 Featured By Owner Sep 12, 2010  Student General Artist
I'm the one first row second from the right with the red ribbon. :D I had fun this weekend!
Reply
:iconduraznita:
Duraznita Featured By Owner Sep 12, 2010  Student Digital Artist
:D
Reply
:iconthelovelessouranhost:
TheLoveLessOuranHost Featured By Owner Sep 12, 2010  Student Traditional Artist
Ah this makes me wish i had gone x3
Reply
:icontheroguez:
TheRoguez Featured By Owner Sep 12, 2010   General Artist
LOL I probably should have stood in the front!
Reply
:icondraga03:
Draga03 Featured By Owner Sep 12, 2010  Hobbyist General Artist
Seeing you back there in the picture makes me lol! You look like some kind of creeper! XD;
Reply
:icontheroguez:
TheRoguez Featured By Owner Sep 13, 2010   General Artist
yeah I do ^^;
Reply
:iconblue-storm-spirit:
Blue-Storm-Spirit Featured By Owner Sep 12, 2010
haha RayJ looks kinda creepy looking everyone XD
Reply
:iconxxsexizexixx:
xXsexiZexiXx Featured By Owner Sep 12, 2010
oh mah god i lurvs da pictah XD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 720 × 540




Details

Submitted on
September 12, 2010
Image Size
117 KB
Resolution
720×540
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,899
Favourites
22 (who?)
Comments
47
Downloads
56
×